Humaira Online Boutique

.....

About Me

Humaira Online Boutique di usahakan oleh Hajjah Aini yang mempunyai pengalaman melebihi 25 tahun di dalam bidang haji dan umrah. Kami amat memahami keperluan jemaah haji dan umrah. Butik kami menyediakan barang-barang yang bermutu tinggi buatan tempatan yang di jamin halal dan menepati syara'.

Cara-cara untuk mendapatkan produk kami

Ingin mendapatkan produk kami?

Sila hubungi:

Hajjah Aini
Tel: 017-6281304
email: humairaonlineboutique@gmail.com

Produk kami boleh di dapati melalui:

1. Pembelian terus dari Boutique kami

2. Penghantaran terus ke rumah atau "pick up point" yang dipersetujui. Untuk penghantaran terus, kos penghantaran minima akan dikena.

3. Penghantaran melalui Pos Laju. Kos penghantaran akan di kenakan mengikut berat dan jarak penghantaran.

Monday, March 1, 2010

Salam Perkenalan

Assalamualaikum wb dear brothers n sisters.

Penglibatan saya dalam biz ni baru sesangat...namun ianya telah ada dalam benak saya sejak sekian lama.
Mungkin kerna cinta yang amat mendalam terhadap dua negeri yang penuh barakah, makkah dan madinah.
mengenangnya sudah cukup bisa mengalirkan airmata rindu.


jadi bila saya dapat peluang berjinak dalam biz ini ianya sudah cukup mengirangkan hati.
azam saya akan dapat mebekalkan bakal jamaah haji dan umro barang2 keperluan haji yang bermutu tinggi
buatan tempatan dengan harga yang sangat berpatutan.


saya mahu menjadikan biz ini ibadah saya dalam mengejar keredhaan dan keampunan RABB.
tapi..brothers n sisters belum lagi bole melihat produk2 saya al maklum dalam construction lagi..



saya telah ke tanah suci pertama kali pada 1992 seterusnya 1997 dan 2003.
masih tidak puas dan kini rindu begitu memakan diri.
inyaallah saya akan cuba merayu pada tahun ini.


dengarnya begitu banyak perubahan telah berlaku di tanah suci
hmm..rasanya sebelum perubahan yang begitu banyak kini, pengalaman yang
lalu lebih mencabar..dahulu kalu nak melontar di jamrah,kus semangat..takut sangat..
bila menoleh belakang kelihatan sisters n brothers dari Afrika atau Turki.
fsikal mereka besar dan tinggi.tapi sekarang tempat melontar dah okey..



saya ada banyak cerita menarik sepanjang pengalaman saya di sana.
nantilah bila ada kelapangan akan saya coretkan,insyaallah.


harapan saya pada sisters n brothers yang akan pergi ke tanah suci,agar memantapkan ilmu
ibadah haji.sekarang di kebanyakan masjid dah buat kursus haji bersiri. pergilah.
berguru dengan buku,pengalaman kawan atau cd tak sama nilainya berguru dengan para ustaz.



saya ingin mengucapakn ribuan terima kasih pada kak yati, anak2 dan ahli keluarga yang gigih membantu
menyokong usaha ini terutama buat kakak iparku, fazidah kordi dan abangku, azalan omar.
hanya Allah jua yang akan membalas jasa baik kalian

No comments:

Post a Comment

Islam in a Nutshell

Islam in a Nutshell
Saya salin gambar ini dari Islamic Information.net... Renungkanlah....